Tachometer FORCE WLS 12F
Bezdrôtové prevedenie, vodeodolný
vrátane mincovej batérie CR2032
nasúvací otočný držiak na riadidlá / predstavec
12 funkcií: denné kilometre, celkové kilometre
aktuálna rýchlosť, priemerná rýchlosť, max. rýchlosť
doba jazdy, hodiny, stopky, SCAN, kmh / mph jednotky
auto ON / OFF funkcie (podľa signálu), LED podsvietený displej
vhodné aj pre 27,5" - 29" kolesá, materiál: plast
veľký dvojriadkový displej: 42 x 36 mm!
veľkosť: dĺžka 61 mm, šírka 44 mm, výška 18 mm
hmotnosť vrátane držiaku a batérií: 38 g
balené v krabičke FORCE s návodom
pred vložením batérie stlačte obe tlačidlá po dobu 3 sek.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Buďte prvý, kto napíše príspevok k tejto položke.
Od mikroobchodíka v Zlíne s rozmermi 5 x 7 metrov cez moderné sklady v Otrokoviciach až po sponzoring profesionálneho tímu vo World Tour. Rodinná firma KCK Cyklosport-Mode s.r.o. Dalibora Kmenty vďačí za svoj úspech a prebojovanie sa medzi elitu na poli cyklistického vybavenia aj stabilnému a podporujúcemu zázemiu v Zlíne.
Prvý obchodík
Staviť na jednu kartu sa občas nevypláca, ale rozhodnúť sa pre vlastnú značku cyklistického vybavenia bolo zásahom do čierneho. Však kto by dnes na Zlínsku nepoznal cyklistické vybavenie značky FORCE, ktoré v posledných rokoch dobýva aj cyklistický svet na elitných závodoch World Tour.
Z malého obchodíku na výslní
Spoločnosť KCK Cyklosport-Mode s.r.o. bola založená v roku 1991 zlínskym podnikateľom a vášnivým cyklistom Daliborom Kmentom a jeho dvoma kamarátmi. Všetci sa v mladosti aktívne venovali cyklistike a snívali o presadení medzi elitu. A keď profesionálne plány stroskotali, zamerali svoju pozornosť na otvorenie obchodu s cyklistickými potrebami. Názov firmy KCK tak vznikol od počiatočných písmen priezviska zakladateľov a už čoskoro po otvorení začali ako jedni z prvých ponúkať v Českej republike výrobky popredných svetových značiek.
Od roku 1995 stojí na čele spoločnosti Dalibor Kmenta, ktorý po vystúpení dvoch ďalších spoločníkov z firmy prebral opraty riadenia spoločnosti na svoje bedrá. Z pôvodného malého obchodu sa mu podarilo vybudovať firmu s tržbami rádovo stoviek miliónov korún ročne. Významný vplyv na to malo hlavne rozhodnutie staviť na vlastnú značku cyklistického sortimentu FORCE. „Povedal som si, prečo by som mal len niekomu slúžiť, keď sa do toho môžem pustiť sám a naopak presviedčať ostatných predajcov, nech predávajú našu značku“ hovorí Dalibor Kmenta, konateľ spoločnosti.
Trojgeneračné vedenie
FORCE dobýva World Tour
Významným rokom pre vstup značky FORCE do sveta veľkej cyklistiky bol rok 2019, kedy sa podarilo nadviazať spoluprácu so zástupcami francúzskeho tímu B&B Hotels – Vital Concept. Aj keď ako druhodivízna stajňa nemala, na rozdiel od tímu z elitnej kategórie, účasť na World Tour istú, podaril sa malý zázrak, av januári 2020 bol tím nominovaný na štart najväčších a najslávnejších etapových pretekov, Tour de France 2020.
„10. septembra 2020 bola na programe najdlhšia etapa a druhý do cieľa došiel skúsený domáci jazdca Pierre Rolland z tímu B&B Hotels - Vitals Concept. Pre francúzsku stajňu, ktorá na Tour de France štartovala prvýkrát, znamenalo druhé miesto v etape doposiaľ najväčší úspech, ktorý zviditeľnil aj nás, vďaka okuliarom a helmám FORCE,“ dokladá význam tejto udalosti na podporu zlínskej značky FORCE Kmenta.
Dalibor Kmenta
Doteraz najväčším vrcholom pre značku FORCE predstavuje nadviazanie spolupráce s belgickým World Tour tímom Intermarché-Wanty-Gobert, ktorý deväť dní vládol vlani španielskej Vuelte. Aj tento rok priniesol už rad úspechu a zviditeľnenia pre zlínsku značku FORCE. Po Jánovi Hirtovi a jeho úspechu v Ománe stála značka FORCE pri zrode ďalších veľkých víťazstiev. Na slávnej jarnej klasike Gent-Wevelgom to v marci cinklo iba 21-ročnému jazdcovi Biniamu Girmayovi z Eritrey av apríli nórskemu pretekárovi Alexandrovi Kristoffovi v belgickom Scheldeprijs.
FORCE pre všetkých
Pod značkou Force dodáva "zlínska spoločnosť do obchodu" všetky cyklistické potreby - od oblečenia, prilieb, cez tretry, osvetlenie, plášte, náradie, počítače, tašky, mazivá a umývacie prostriedky, kozmetiku či dokonca zapletené kolesá. Produkty sú najčastejšie vyrábané v Ázii, ďalej v Taliansku, Poľsku či priamo v Českej republike ako v prípade kozmetiky.
„My máme dnes napríklad okolo dvadsiatich dodávateľov na textil a za tie roky spolupráce už sme si vytipovali, kto je dobrý na kraťasy, kto nám ušije lepšie dresy do drahšej kolekcie, a kto zase treba bundy alebo rukavice. Nie je to teda o tom, že by celú kolekciu šila jedna firma, pretože s niečím sme skrátka spokojní viac a s niečím menej, takže preto ten počet, celkovo máme cez 120 dodávateľov pre FORCE,“ vysvetľuje zložitosť výrobného procesu značky FORCE Ing. Andrea Mrázek Kmentová, súčasná generálna riaditeľka spoločnosti, ktorá sa už viac ako 10 rokov sa stará spolu so svojim oteckom o chod spoločnosti, ale navrhuje aj niektoré dámske oblečenie napríklad.
Andrea Mrázek Kmentová
A neplatí to len pre dodávateľov textilu. Aj v prípade ďalších komponentov napríklad pre svetlá či na výrobu tašiek sa vyberajú osvedčenia dodávatelia podľa kvality a spoľahlivosti. Časť produktov v najvyššej kvalite je dokonca vyrábaná priamo v Českej republike, kde prebieha kompletný vývoj od výkresu až po finálny výrobok.
Značka FORCE sa postupne začala dostávať do širšieho povedomia nielen na Zlínsku, ale aj vo zvyšku Českej republiky, kde stabilne drží 40–50 % domáceho trhu. Medzi najsilnejších zahraničných partnerov s najväčším odberom FORCE patrí Dánsko, ďalej Španielska, Portugalsko a Taliansko. Viac ako štyri roky funguje skvele spolupráca a predaj FORCE tovaru na japonskom trhu.
Značka FORCE už tak dávno nie je ekvivalentom len pre lacné a dostupné produkty, ale počas posledných rokov, a hlavne vďaka účasti na cestných cyklistických pretekoch najvyššej úrovne World Tour, sa vyšvihla do pozície značky, ktorá je schopná obliecť od hlavy po päty aj toho najnáročnejšieho zákazníka . „Základom pre nás nie sú profíci, ale nároční hobby cyklisti, ktorí chcú vysokú kvalitu porovnateľnú so svetovými značkami, ale stále za rozumnú cenu. Aj keď aj naše produkty vozí World Tour tím a rad profesionálov. Výsledkom nakoniec bude to, že si náš zákazník môže kúpiť top produkt, alebo naopak cenovo dostupný tovar a každý si v širokej škále bude môcť vybrať,“ dodáva Kmentová.
„Každopádne toho máme ešte veľa v rukáve a naši zákazníci sa určite majú na čo tešiť! Buďte FORCE.“ Ukončuje rozhovor Andrea Mrázek Kmentová.